20170125

Allow me to vent a little first. 點解美容院都要咁hard sell?即係我都明,你地要賺commission需要sell越多越有優勢,但可唔可以誠實d呢?
1)每次去都要被人踩得一文不值,像失敗的女人,這樣的錢賺得人道嗎?
2)可唔可以做生意明碼實價呢?優惠一個價錢轉個頭又講唔得要用原價收費。做之前咩都好好好,做完後又話要加加加。
3)一次性優惠,fine。你下下話今次唔買下次冇啦,你就唔好下次又sell我同一樣嘢啦!
4)唔好話人欠尾數又charge一筆,明明傾好的又變相被多舊錢你,知道收錯唔退番,又想啃多一筆。
5)唔好扮得咁偉大然後人地唔買又當客人浪費你時間啦。你「幫」我變靚靚,我都係「幫」你聽你sell咋,免得你老細話你唔做嘢!
6)係你逼人買個咁大既package,我卻是先被錢而家攞我應得的服務咋。如果想人地每次買,未set少d次數既package咯。正如食飽放題你都唔會想再食buffet啦。
7)賣之前整曬pamphlet介紹,之後問你地攞番份嘢黎睇就諸多藉口,又話過左冇keep,又話其他客人睇緊,又話自己記可以同你介紹,又話借左出去。點解唔可以坦坦白白被人睇呢?
8)上次sell完我一樣嘢,今次又話邊樣邊樣岩你d,你話我仲信唔信你?

算我折墮,被人侮辱完仲要被錢番黎。唉~
鬼叫自己冇天生麗質,只能靠這些虛榮來提升一下下自信心。

夜晚,女子組朋友仔出去食煲仔飯,好開心啊~
7個人食左4個煲仔飯加小菜都係$70咋👏
有人出黎前按左「一疊錢」,係咪想請我地食le🤑
波波一路打哈欠,驚佢凍親佢媽媽濟曬d袋啊衫啊落佢架車仔到。

仲有好的笑料,希望下次更齊人啦。

Leave a Reply

